Styly oblékání
Sponzorované odkazy:
Máme několik stylů oblékání a každý z nich se hodí pro jinou příležitost. Také ne každý se v tom určitém stylu oblečení cítí dobře a určitě v něm nebude hodit každý den. Ale je dobré i tomto stylu vědět, protože může přijít událost, která takový styl vyžaduje.
Elegantní styl
Je to styl oblékání, ve které se objevují luxusní materiály, sofistikované detaily a rafinované vzory. Výborně se hodí k saku, skvěle se kombinuje s jednotlivými elegantními prvky a je nadčasový. Elegance je určena pro profese, které vyžadují kultivovaný vzhled.
Typické pro značku Armani nebo Escada
Klíčovými prvky jsou jemné detaily, 40. léta, kožešina
Ležérní styl
Jde o pohodlný styl ulice, pro který jakoby styl nebyl důležitý, ale je. Hodně se v něm objevují retro nebo vintage modely, džíny, tenisky, mikiny a kostkované košile. Sportovní vzhled nikdy nepůsobí vyumělkovaně, přesto je promyšlený. Vzhledem k tomu, že je neformální, hodí se pro mladé a volnočasové aktivity.
Typické pro značku Diesel
Klíčovými prvky jsou maskáčové a tartanové vzory, potisky, cvočky
Konzervativní styl
Styl, které je jednoduchý, nadčasový a odmítá novoty. Klasika s minimem detailů a vzorů vytváří elegantní dojem. V základu má přírodní materiály, tlumené barvy, jako modrou, černou, tmavě šedou nebo béžovou. Často však působí staromódně, ale pokud se zvolí vhodné doplňky, dokonale podtrhne image.
Typické pro značku Burberry nebo Hermes
Klíčovými prvky jsou halenky, pouzdrová nebo skládaná sukně, minimalistické
Avantgardní styl
Jakýkoliv módní výstřelek nebo trend je vítaný. Nevýhodou však je, že má jen krátké trvání, často je bláznivý a provokativní. V zásadě ignoruje obecná módní pravidla a pouze v umírněné formě je vhodný do práce. Moderní umění se vším novým a nevšedním k němu neodmyslitelně patří. Důležité je strhnout na sebe pozornost a šokovat.
Typické pro značku Dolce & Gabbana nebo Jean Paul Gaultier
Klíčovými prvky jsou grunge, lakované a metalické materiály, vysoké podpatky v nevšedním tvaru
Autor: Karolína Arnoštová
Zdroj: www.flickr.com